dilluns, 18 de novembre del 2013

La nostra crack és la Carla

La nostra classe vol que la Carla sigui la nostra crack de la setmana,
per aquest motiu tots plegats la felicitem.
Felicitats!!!


Hola sóc la Carla i ara us explicaré com és la meva família.
La meva mare és catalana i el meu pare es holandès, el meu germà gran també és català i sap holandès, en canvi jo no.
El meu pare es diu Erik Frans,ell té dos noms i un cognom, el meu pare li agraden molt les mates i les seves mates són molt rares!
La meva mare es diu Imma, a la meva mare li agrada molt les fruites  i les verdures, és una aficionada a les fotos!
El meu germà també es diu Erik, li agraden molt els canalons de la meva àvia, no li agraden gens les mates,li agrada molt la música i sobre tot cantar-les a totes hores.
Finalment, jo em dic Carla i tinc 11 anys, m'agrada molt l'arròs amb carn, la meva activitat preferida és cantar i ballar (hip hop).



                                                 adèu!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada