dilluns, 11 de novembre del 2013

Aquesta setmana la nostra classe ha decidit que l'Aarón es mereix ser el crack de la setmana.
Moltes felicitats:
L'Aarón en presenta la seva familia:



Hola em dic Aarón i tinc 11 anys, jo sóc el que està col·locat a la dreta de la foto i ara us explicaré com és la meva família :
La meva mare està a l´ esquerre de la foto i es diu Isa.Ella té 41 anys i treballa de neteja.
El meu pare no surt però l´explico igual. Es diu Llorenç i té 42 anys treballa de patró en un barco.
El meu germà és el que es situa en el centre de la pantalla i es diu Saül te 7 anys i va a segon de primària i juga a fútbol moltes vegades amb mi.
I per últim jo.Em  dic Aarón i tinc 11 anys vaig a  6è de primària i el que més m´agrada fer és jugar a fútbol

Felicitacions d'alguns companys:

Hugo: Vull felicitar a l'Aarón perquè casi sempre fa ampliació .
Yousra: Vull felicitar a l'Aarón perquè sempre fa deures de tot.
Pamela:Felicito a l'Aarón perquè sempre acaba els deures a classe.
Camila:Felicito a l'Aarón perquè no xerra molt amb el Manuel.Molt bé segueix aixì.
Olga: Felicito a l'Aarón perquè és un alumne extraordinari, sempre disposat ajudar i amb moltes ganes de treballar. Moltes felicitats!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada