dilluns, 2 de desembre del 2013

Aquesta setmana el crack és

                                                              
La classe ha triat com a crack de la setmana a l'Aida Neras Mondejar.
Per la seva constància, eficàcia i paciència fent la feina.
Es mostra més participativa i valenta parlant en públic.
Felicitats!

Aquesta és la nostra família CRACK

Hola em dic Aida i tinc 11 anys i ara us explicaré com és la meva família .

La meva mare es diu Yoli i li agrada molt fer esport i el seu menjar preferit són els macarrons i treballa de cambrera.

El meu pare es diu Jordi i l' agrada molt dibuixar i el seu menjar preferit són els espaguetis i treballa de pastisser.

La meva germana es diu Blanca té 6 anys i es molt emprenyadora, el seu menjar preferit és l ' arrós.

Finalment us volia dir que a mi m'agraden molt els espaguetis i m'encanta ballar, m'agrada molt jugar amb la meva germana.


1 comentari: